Prekių grąžinimas, keitimas, taisymas
Prekių grąžinimas ir keitimas
1. Jeigu įsigyta prekė Jums nepatiko ar netiko, galite ją grąžinti pristatydami arba išsiusdami į VEDINU.LT sandėlį, esantį Naugarduko g. 97, LT- 03160 Vilnius, Lietuva.
2. Tokią teisę Klientas gali įgyvendinti per 14 dienų nuo prekių perdavimo jam momento (pradedama skaičiuoti nuo to momento, kai Klientas ar kitas jo įpareigotas asmuo pasirašo užsakymo gavimo lape). Ši Kliento teisė siejama su tuo, jog Klientas yra nepatenkintas atitinkamos prekės matmenimis, forma, spalva, modeliu ar atitinkamų prekių komplektiškumu.
3. Klientui suteikiama galimybė pakeisti jam perduotus tik tuos daiktus kitais analogiškais kitokių matmenų, formos, spalvos, modelio ar komplektiškumo daiktais arba jam nepatinkančias prekes grąžinti.
4. Jei prekę norite pristatyti, grąžinti, pakeisti, būtina prieš tai infomuoti mus elektroniniu paštu servisas@vedinu.lt.
5. Pranešime privaloma nurodyti, kas grąžinama ar keičiama, nurodoma grąžinimo arba keitimo priežastis, atsiunčiamos užsakymo, įsigijimo ir pristatymo dokumentų kopijos, nurodoma į kokią kliento banko sąskaitą grąžinti pinigus.
6.Prekių pakeitimas ir grąžinimas galimi tik tada, kai keičiamos ar grąžinamos prekės atitinka tokius reikalavimus:
a) nebuvo naudojamos;
b) nebuvo sugadintos;
c) išsaugotos prekių vartojamosios savybės;
d) neprarado prekinės išvaizdos;
e) grąžinama prekė turi būti neiškomplektuota;
f) nebuvo pažeista originali pakuotė;
g) nepriklauso elektros mašinų ir įrenginių kategorijai.
Pakuotės pakitimai (išskyrūs skaidrią apsauginę polietileno plėvelę), būtini prekei apžiūrėti, nelaikomi esminiu sugadinimu ar prekinės išvaizdos praradimu. Visais atvejais prekės turi būti grąžinamos originalioje pakuotėje.
7. Specifinės prekės, kurios yra nesandėliuojamos VEDINU.LT sandėlyje (joms būtinas pristatymo termino patikslinimas) yra negrąžinamos ir nekeičiamos.
Gamyklinė kokybės garantija
1. VEDINU.LT garantinės priežiūros paslaugas atlieka adresu: Naugarduko g. 97, LT- 03160 Vilnius, Lietuva.
2. Jeigu Jums kelia įtarimą prekės ar įrenginio veikimas, o gamyklinė prekės ar įrenginio kokybės garantija galiojanti, neskubėkite jos išmontuoti. Pirmiausiai informuokite apie tai mus. Pasistenkite kuo aiškiau išdėstyti aplinkybes. Tai galite atlikti išsiųsdami mums laišką elektroniniu paštu servisas@vedinu.lt.
3. Jei prekę norite pristatyti remontui, grąžinti, pakeisti dėl gamyklinės garantijos, būtina prieš tai infomuoti mus elektroniniu paštu servisas@vedinu.lt.
4. Sudėtingus įrenginius, kuriuos neracionalu pristatyti remontui, VEDINU.LT atlieka remonto paslaugą įrenginio montavimo vietoje. Ši nuostata galioja tik Lietuvos Respublikos teritorijoje.
5. Jei grąžinimo priežastis – gamyklinė kokybės garantija, mes 100% padengsime kurjerio tarnybos pristatymo išlaidas.
6. Gamyklinė kokybės garantija gali negalioti, jeigu išvardintos prekės ar įranga, priklausančios žemiau nurodytoms prekių kategorijoms, buvo įrengtos ir paleistos savarankiškai be atestuoto elektros ar vėdinimo specialisto parašo techniniame įrangos pase, galiojančios atestacijos pažymėjimo kopijos, įrenginio instaliavimo datos:
a) rekuperatoriai;
b) pramoniniai ventiliatoriai;
c) oro tiekimo įrenginiai;
b) pramoniniai oro šildytuvai;
c) židinio ventiliatoriai;
d) 2-jų greičių buitiniai ventiliatoriai, ventiliatoriai su laikmačiu, drėgmės ir judesio davikliais;
e) valdymo įranga;
7. Klientas grąžindamas, keisdamas, taisydamas prekes ar įrangą privalo pateikti prekių įsigijimo iš VEDINU.LT dokumentus.